Hattfesten

Då gör vi ett försök. En gång för länge sedan, närmare bestämt den 11 september 2010 så var det dags för den årliga hattfesten. En kräftskiva med krav på att ta med en hemmagjord hatt... och amerikan. Nja.
Jag blev lite smått orolig över mitt hattval när jag fick veta att Steve Haworth skulle vara med. Även om jag egentligen inte alls menar något illa med min kreation så är amerikaner amerikaner. Han ville inte hamna på samma bild som jag under kvällen då han hävdade att han hade folk där hemma som skulle bli upprörda. Men han löste det genom att täcka över min hatt med något när en bild togs. Whatever! Min hatt var grym! ;)

Vi hade en grym vattenpipsunderhållare hela kvällen. Det var Steve det. Steve hade varit iväg och köpt bra kol, tobak och filter som inte är av folie då det tydligen kan orsaka alzheimers. Hade inte jag en aning om. Visste inte heller att det gick att köpa särskilda filter till vattenpipor här i stockholm. Jag fick sedan behålla allt som vart över, vilket är en hel del! Yay! :) Men och andra sidan brukar det vara hos oss som det röks vattenpipa när det är fest.

Fantastiskt rolig kväll!

 


Daniel fixade sin hatt i sista sekund.
 
 
Addes hatt var ju helt klart originell, men mycket tjusig.


Steve Haworth fick uppleva en icketraditionell Svensk kräftskiva.

Monster!


Sen kom bästa Anka och hennes karl!
  
Syns inte så där jättebra, men Peter på högra bilden nere i hörnet hade en foliehatt. En sån där som de har i Signs! Så himla fint!

Vilken jävla bild! haha!

Sen var det dags för tävling och röstning. Vem hade kvällens bästa hatt?

1:a plats  JP!
2:a plats  Adde
3:e plats  Chai



Jag vann en DJmaskin! DJP är mitt nya artistnamn! Jag var lika lycklig som ett barn på julafton.

Kolla bara hur avundsjuk Danne är! (I glasögon)



Inte mycket twister under kvällen, men lite.

"HATT CHÄF" Pokalen

Den här bilden får avsluta kvällen. Steve är så full att han knappt kan stå. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback