Tjejkväll

Onekligen en spännande kväll som blev precis så där som jag inte tänkt mig. ;)
Vi började hemma hos mig med en pizza som vi hämtade ut en halvtimme försent för att Fanny inte riktigt hittade till rätt busshållplats. Men pizzan var allt sjukt god ändå, så hungrig som jag var. Nere på pizzerian satt även grabbarna från Huddinge som jag inte har sett på 200 år. Rolig sommar var det, även om de bara var ute efter att käka mig ur huset. :) Saknar dem lite, men jag tror inte att det är ömsesidigt. hah

Well, min fina dam och jag korkade upp riktigt gott bubbel och drack ett par öl innan vi hoppade på tuben in mot östermalm. (ja du hörde rätt) Jag hade sett till att få oss uppskrivna på gästlistor här och var då jag vet med mig sen tidigare vilken idiotmagnet jag är och att vi förmodligen skulle få problem att komma in annars.
Både jag och fanny körde högklackat, men Fannys var så pass höga och obekväma att hon fick byta till bekvämare skor på vägen. Smart drag. När vi kom fram hävdade vakten nämligen att jag var full. Detta pga att jag vinglade fram i mina skor. (som vi alla vet så går jag alltid runt i diverse sneakers och är jävligt kass på högklackat) Fanny och jag hade druckit lika mycket och var lätt berusade, men absolut inte fulla. Dessutom var det som sagt bara jag som var på tok för full för att komma in. "Jag har jobbat med det här i tio år, jag ser när någon är full" haha tack för den! Kan det vara mitt utseende som inte lämpar sig för stureplans dansgolv? Han hävdade också att vi inte alls var uppskrivna på listan. Himla blockmongo!

Efter mycket om och men så fick vi komma in om jag lovade att bara dricka vatten. Hahaha. Grabbarna i baren skrattade åt vakten iaf. Bäst av allt var att det enbart var jag, fanny och typ två asiater inne på hela spy bar och ändå hade vi sånt jävla problem att komma in. Så jäkla töntigt!

Vi drog därifrån i princip direkt och drog till Olssons skor istället. Chais och mitt lilla näste. :) Hade vääldigt vaga minnen om hur stället såg ut. hehe. Var trots allt fyra år sen jag var där sist... Faktiskt ganska exakt.

Därefter förbi Medusa för att hämta upp våra män... Japp. Det var den kvällen det.
Ingen dans! :( Men annars finfin!



Fanny korkar upp bubblet som tom fick rosa skum! En smak av smultron. Farligt gott!



Lite frisk luft...



Det flög ut sopor. Okej, det var rätt kul just då...




Rosa tyska chips är ett måste på en tjejkväll!




På med läppstiften, sen iväg!



Sen hittade vi två småtjejer på 13 jordsnurr! :)








Kommentarer
Postat av: Fredrik

"Nere på pizzerian satt även grabbarna från Huddinge som jag inte har sett på 200 år. Rolig sommar var det, även om de bara var ute efter att käka mig ur huset. :) Saknar dem lite, men jag tror inte att det är ömsesidigt. hah"



hahaha! tack för maten! klart det är ömsesidigt JP!;)

2010-10-07 @ 23:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback