Foton

Jag är hos mina föräldrar och lånar lillasyrrans dator! All inspiration kom tillbaka igen när jag har fått bosätta mig vid en riktig dator som står på ett riktigt skrivbord! CS3 är ju waay mycket bättre än det ruttna photoshop som jag använder hemma. Finns säkerligen ännu bättre, men jag har liksom inte hängt med riktigt i teknikens svängar. Jag är helt tagen i alla fall. Jag känner mig som mig själv igen, så där som jag var förr! Lycklig i själen.

Idag har jag hängt hela dagen med syrran. Hon har fotat mig till ett projekt som kanske hamnar i bok. Vi får se hur det blir med den saken. Vi tog även lite nya bilder som jag kunde lägga upp nu direkt.







Haha, luggen är så fail! Jag bestämde mig strax innan jag skulle gå hemifrån att jag inte längre ville ha snelugg för att en sån här lugg skulle passa perfekt till uppsättningen som jag fick till av dreadsen. Tanken var god i alla fall. Nu får jag se till att besöka Kristofer snarast. :)

Kommentarer
Postat av: Malyn Cazzandra

Åh älskar handskarna!! Vart har du köpt dom? :D <3

2010-09-26 @ 20:44:56
URL: http://rockdagboken.blogg.se/
Postat av: Malyn Cazzandra

Fixar du dreads/syntetdreads på andra? eller kan du kanske rekommendera någon som är bra på det?

Jag är ute efter blonda/vita som du hade förr...

Tacksam för tips :)

2010-09-26 @ 20:54:55
URL: http://rockdagboken.blogg.se/
Postat av: Malyn Cazzandra

Jaha :D vad fiffigt då för jag trodde de satt ihop :P Den idén borde nån fixa ^^



Ah okej... Jag vet inte exakt hur många jag behöver. Dessutom har jag en sidecut på vänster sida till örat. Men jag vet att jag vill ha single-ended för det blir för tjockt om jag ska double-ended. Det har jag haft förr. Men skulle va kul att få det gjort professionellt denna gången :) och du verkar jätteduktig på de bilder jag sett...

2010-09-26 @ 21:07:35
URL: http://rockdagboken.blogg.se/
Postat av: Malyn Cazzandra

vad skulle det kosta för 60 SEdreads + insättning?

:)

2010-09-26 @ 21:40:47
URL: http://rockdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback