Åh jo, nog väntar en massa bilder. Inklude...

Åh jo, nog väntar en massa bilder. Inkluderat höstbilderna som Fanny tog på mig för några veckor sedan. Så håll ut, eller nåt. För uppenbarligen så har jag 50 st sorgliga jävlar som hänger här dag ut och dag in i väntan på livstecken. Why?! Det här kan ju vara internets minst uppdaterade sida. :) Tobias fixade lite med min "nya" dator igår medan jag fixade dreads på mickan. Lite nya bildbehandlingsprogram och annat som jag var grym på i gymnasiet, men som jag säkert har tappat helt och hållet under dessa år utan fungerande teknik. Det suger! Internet fungerar i princip inte alls hemma hos oss, vilket är jävligt irriterande med tanke på vad man betalar. Efter arga samtal så verkar de ju hålla med oss om att vi betalar för ett internet som inte finns. Eller nåt? Jag börjar se ett litet, litet, litet ljus i tunneln nu. Kanske kan jag fortsätta där jag för längesedan trillade av. Jag köpte ett kameratillbehör via ebay inatt som redan är på väg hit. Kanske kan det ge lite lust tillbaka, för jag vill så gärna. Nä nu får det vara slut med ordbajseri! Ikväll blir det ensam hemmakväll utan någonting planerat och ingen mer stress framför mig. Det gillas!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Nu har ja skickat alla bilder till mailen :p

2010-10-28 @ 21:31:10
URL: http://Fannys.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback