SKHLM & IKEA

Igår blev det en lång shoppingrunda men först en väldigt förvirrad start på gymmet. Allt som kunde gå fel gick nog fel tror jag. Lämnade fram fel kort i kassan, glömde lägga in alla mina saker i skåpet innan jag låste, missade flaskhållaren på maskinen och massa sånt där.

Åkte i alla fall därefter till Skärholmen. Det blir ju bara fräschare och fräschare där! Nu är det ju riktigt trevligt där inne! Bortsett från de osmakliga borden där vid matplatserna som har motiv av träd och bad. Jättefult! Jag och familjen Huddinge mellanlandade i shoppandet och åt lite lunch. Fick bli från det Spanska köket.





Sen blev det mitt favoritställe - Ikea!
Hittade äntligen en stor bakskiva i trä, för bara 99 kr. Nu kan jag baka ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback