Paket till mig

Lycka är att komma hem och hitta ett paket på golvet samt två avier. MUMS!
Det är julafton varje dag!

Här är en liten sneak peak... jaja, jag förstår att ni inte är helt dumma i huvudet att ni inte skulle kunna lista ut vad det är. Jag tror däremot att det skulle förstöra upplevelsen av en kommande fotosession om jag skulle visa kläder och rekvisita direkt. Tänkte ju bli fit for fight igen och låta mig plåtas mer. Har en hel del ideer på lager, samt kläder som bara hänger och är snygga i garderoben till ingen nytta!




Men glöm inte att det är här (<--- nej det är ingen länk, så spara ditt finger) du hittar alla kommande bilder framöver. Bilddagboken samt helgon är numera historia för min del.

Kommentarer
Postat av: della

sv; haha, ja har faktiskt inte smakat dom ;)

2010-11-04 @ 13:33:51
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback