På väg mot Uppsala

Tåget lämnade precis Stockholm C och nu är jag på väg till Uppsala. Jag är något trött då jag inte har fått tag på mat på, jag tänker inte berätta hur länge. Hann inte köpa med mig något att äta på tåget. Inte för att jag egentligen är hungrig, men kroppen börjar lägga av nu. Lovade ju bilder här, men internet hade lagt av där hemma när jag skulle ladda upp lite behind-bilder från fotograferingen. Så av förklarliga själ är det tomt. Men en fotografering blev av och mitt hår är dölångt! Men i vanlig ordning är jag inte nöjd till hundra. Behöver mer löshår fram. Tonade mitt egna hår rödare igår för att få det att matcha bättre med löshåret. Så nu är jag rödhårig! Jordgubbsrött! Well, allt för nu i alla fall. Nu åker jag till Hannah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback