Ett paket kommer lastat

Va ä dä här?!






HAHAHA BÄSTA avsändarnamnet ever!
Nu fick jag en sån där grej på köpet igen som jag ofta råkar ut för. Kan de inte skicka något fint istället?! Det här var ju bara ett straff!

Btw så går dagens hat till posten! De är ju helt jävla efterblivna!
Tog med mig ett paket (utan adress) för att ta reda på vad frakten skulle gå på.

Jag lämnar över paketet som är halvtaskigt inslaget och utan adress som sagt. Tjejen i kassan stirrar på påsen och förstår absolut ingenting. I samma veva som jag lämnar över påsen säger jag:

"Jag vill veta vad det skulle kosta att skicka det här paketet inrikes"
"?"
"Jag ska inte skicka det nu. Nu vill jag bara veta vad det skulle kosta att skicka det inrikes"
"Inrikes eller utrikes?"
"Som jag sa - Inrikes"
"38 kr"
"38 kr? Är du helt säker på att det stämmer?"
"aaah"


Gick iväg till ett annat postkontor för att skicka idag och givetvis var frakten helt fel.
GAAAH! Så jävla svårt är det inte. Nu blir det till att skaffa en egen brevvåg snart för de fattar ju uppenbarligen inte hur man gör!

Kommentarer
Postat av: Nora

sv; ja kmr oxå sakna globen när vi inte får va med :(

2010-11-11 @ 18:57:23
URL: http://nooooras.blogg.se/
Postat av: Linnea (TearsOfLilith)

Jag har haft samma problem förut, nu väger jag alltid hemma, både med brevvåg och köksvåg ^^

2010-11-11 @ 21:14:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback