veckorna som gått

Det här är första gången som jag sitter vid datorn sen senaste inlägget. Bortsett från när räkningar var tvunget att göras av med förstås. Annars så använder jag mest min iphone och tjuvläser facebook och helgonmeddelanden utan att svara då det tar på tok för lång tid via telefonen. :P

Jag har gjort massor på senaste i alla fall! Fräknar har jag inskaffat också... tusen!
Kanske får bli "en bild säger mer än tusen ord" Alltså ett inlägg med massor av bilder istället för tusen inlägg med allt för mycket text.






Jag har hunnit med AFs vårfest (=sockervadd!)

 

Opererat ryggen lite...



Varit på förortsfestival i mina gamla hoods.




Tänk att jag var med och byggde upp skolan. Men det har jag förträngt :)
Träffade på Musiklärare Anders också för första gången sen jag gick ut gymnasiet.

Det var vad jag hade att bjuda på för stunden. Nu ska jag göra något åt mitt hår som precis har fått utstå en HELT misslyckad blekning då jag glömde bort pulvret i blandningen. Vi får se vad det blir!


Kommentarer
Postat av: memme

Snyggingen.

Fräknar är ju prickarna över iet.

Puss

2010-05-29 @ 22:15:03
URL: http://mpthree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback