Reggae-natt

Ganska opepp tog jag mig till Mosebacke. Väntade först på Elin i slussen i 20 min och fick se så sjukt mycket märkligt folk under den lilla stunden. Men till Mosebacke kom vi i alla fall till slut och hade jag anat att jag skulle få en så rolig kväll så hade jag sprungit dit!

   Och en Lotta på g!



 

Vi skulle alltså till Mosebacke för att se Slaget från hjärtat på scen. Det är en klasskamrat till oss på trummor och som vi alla vet så är det väldigt meckigt att få med en trummis på bild när det är ett gäng människor på scen. :p

 Äg!

De var sjukt bra!

  Haha



Sen dansade vi till skön reggae hela natten! Elin och Isabell drog till fashing för att se någon uppträda? Eller nåt. Jag blev kvar med Lotta plus hennes vänner på dansgolvet till stängning.

Sen köptes det snuskigt snabbmat på medis. Jag köpte en falaffel att döma efter maten på golvet när jag vaknade upp dagen efter. hrmpf... nä haha! Riktigt så illa var det inte! Men fy fan va kall och äcklig den var och jag gillar inte att kasta mat så det var bara att äta upp.

Kul natt!
Jag har nog inte fått så mycket uppmärksamhet i hela mitt liv tror jag. Alla tallade på mitt hår. Kände mig som jag gjorde som vithårig i Palestina. haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi missade varann på Mosebacke. Det var väl synd :)

Ma

2010-05-09 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback