Girls night out


Det blev bra till slut igår kväll.

Hannah kom över vid åtta-snåret igår kväll eller nåt? Alla människor bangade givetvis på att gå ut och dansa, så det var hon och jag. Vi drack Rom och Cola som smakade vuxenigloo. MUMS! Glass och sprit, bästa kombon!
Av en slump langade jag iväg ett sms till min bror och frågade vad han pysslade med (inte för att jag förväntade mig något svar) Men vad händer?! Han ringer!

Inom beloppet av typ fem minuter så anslöt han sällskapet! Snacka om otippat.
Jag minns inte när jag träffade honom sist.

Vi drack upp min öl och hannahs Igloodryck. Kristoffer fick sedan för sig att vi skulle röka vattenpipa. Det var bara det att jag inte visste att allt kol tog slut under mitt födelsedagsfirande i somras. Nä, jag använder inte min vattenpipa särskilt flitigt. Vilket är ganska synd då jag har kanske världens bästa vattenpipa i mitt förvar. Köpte den i Betlehem och de om några kan ju vattenpipor.

Men att kolet var slut hindrade ju inte direkt Kristoffer, men hur vi skulle lösa det hela låg bara på honom. TACK gode gud att jag inte fick för mig att springa runt i trapphuset och knacka dörr! Jag sprang till pizzerian och det räcker gott och väl för att jag inte ska förtjäna någon bakfyllepizza idag inte! Pinsamt!
Nåja! Det slutade med en engångsgrill från 7-eleven? Kristoffer kom tillbakaspringande med en engångsgrill i alla fall. Men att röka vattenpipa med kol från en engångsgrill var svårare än vad man skulle kunna tro...
... alltså att få liv i kolet.



 



 oops!

Kristoffer: - "Chai kommer bli jättearg på mig! Jag förstör hans lägenhet varje gång jag är här."
Haha, det här är en snäll bildversion av vad som egentligen pågick. Men spisen är idag ren och fin!

Sen efter mycket om och men så var det bara att dra igång.





Med den här bilden så kan jag ju bli bloggare på riktigt!





När klockan var 23 eller så, så var det dags för oss att bege oss utåt. Kristoffer ville inte följa med till Fasching, så vi skilldes åt vid tuben. Jag klandrar honom inte. Fasching är inte mitt favoritställe, men folk är trevliga och glada där. Och som Hannah sa så kan man dansa på golvet utan att någon kommer och juckar mot en.

Vi slog på stort och började med varsin drink. Jag beställde en moSKITo, som FärjanHåkan skulle ha sagt, men de hade slut på mynta. Så jag beställde en "söt och sliskig" och ut fick jag den godaste drinken i hela mitt liv! Den smakade körsbär! Vad kan det ha varit för spritsort som smakar så intensivt körsbär?





Min kompanjon från alla quiz på Josses inflyttningsfest dök upp!

Jag borde ju tillägga att jag hade mina nya monsterskor på fötterna. Jag älskar dem! Killar skiter fullständigt i högklackat på brudar, men högklackat med tarmar och monster på gör att du får all uppmärksamhet! Förståligt, de är ju rena rama konstverk.



Vi avslutade kvällen med burgare på MAX. GOTT!
Var hemma vid fem på morgonen. :)

Idag har jag ont i fötterna!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det kan nog ha varit Sourz cherry som du fick. Så sjukt god är den ;D

2010-05-02 @ 17:33:01
Postat av: Hannah

Haha, vilka fina bilder. Speciellt den sista. Jag vet inte om jag någonsin har sett riktigt så hysterisk ut på någon bild förut. Hjälpars. Fantastiskt bra kväll dock! Och Kristofer visade ju verkligen sin riktigt ingenjörssida där. Lhamdullilah!

2010-05-03 @ 15:51:12
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback