FF och eurovision

Jag och pojkarna Chai och Stoffy åkte till världens största mataffär för att handla innan vi åkte ut till fröken Fanny.




Efter mycket ösregn och tung dryck så kom vi fram till Fanny. Min fina hårblomma blev förstörd i regnet. Blev en grön fläck då färgen rann ut. (?) Men jag kommer ju inte sluta använda den för det. Om jag inte får tag på en exakt likadan. :)

Här sitter vi och jäser i soffan efter att stoffy och chai tillverkat mycket goda burgare åt oss alla. Löjligt gott!!



SJUKT GODA! Ostbågar kan nästan slänga sig i väggen!



Det var väl inte riktigt tanken från början att vi skulle träffas för att skratta och heja oss igenom finlen i melodifestivalen, men så blev det. Fanny gick in för det totalt!



 

Trevligt nog så vann ju faktiskt en bra låt för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback