En lång lördag

Lördag... och jag har varit vaken sen sju imorse. Kan inte somna om när klockan väl har ringt och nu ringde den inte ens för min skull. Dubbelveteäff

Jag tänkte hinna med att:

  • Gymma
  • Städa lägenheten
  • Handla

Då gymmet öppnar först klockan tio så sitter jag och gör det jag är bäst på: skriva listor!
Det går inte en seriös städning här hemma utan en lista att bocka av saker som har blivit färdigt. För er som inte förstår så är det en anledning att skjuta upp städningen. ;)

Tänkte mig en vårstädning där vinterjackor och skor ska ner i källaren.

Kören som sjunger i tv4 just nu stör mig! De öppnar upp med falsksång till att börja med. Sen står de texterna på sångerna i händerna i bokform, vilket jag avskyr! Förmodligen tycker de att det ser lite snyggt ut och sen kan de uppenbarligen inte sånger som vintern rasat då hälften av dem dumglor ner i texterna och det blir ett lätt kano eftersom de inte tittar på dirigenten. GAAH! Hur jävla svårt är det att lära sig vintern rasat liksom??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback