Finbesök

Vi har haft finbesök i helgen av självaste Heiko och Gili. Gili hade jag aldrig träffat förut, men han jobbar som fotograf för Tattoo Erotica. Heiko träffade jag för första gången på BMX för några år sedan och han jobbar för Tätowier Magazine. Men vi har ju träffats titt som tätt här i stockholm efter det. 



  
Heiko                                             Gili

När all öl var slut så bar det av mot Harry B James. Fy fan vad folk det var där! Jag funderar fortfarande varför Fanny skulle betala tre gånger så mycket mer för inträde än jag och Christoffer. Efterblivet.





Sen är det nästan obligatoriskt att stjäla en bild från Fanny!
Haha, härligt hur slående lika våra poser är!



 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja vafan va grejen med inträdet? Störde mig som fan!



Haha shit va lika poser. Nästan läskigt!

2010-03-15 @ 20:46:43
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback