Platikhaar

Jag har försökt uppdatera här säkert tio gånger denna vecka, men det går i stöpet vareviga gång! Internet fungerar ungefär 50-50. Så rätt som det är så stänger internet av sig och går inte att få liv i igen.

Nu på förmiddagen satte jag mig ner i lugn och ro för att ta hand om en av mina plastikhaarbeställningar. Just när jag ska logga in på Paypal för att betala så stängs alla fönster ner. Nu ligger en beställning och väntar på betalning enligt plastikhaar men det finns inget att betala på paypal. AARgh! Varför kan ingenting fungera?





Jag har planerat alla paket med hår i minsta detalj. Färgnyanserna ska vara perfekta. När jag äntligen skulle komma till skott med att lägga in min beställning på allt efterlängtade hår så insåg jag att två nyanser inte längre går att köpa. En smärre panikartad känsla. Jag har gått och utökat min hårverksamhet lite genom att numera kunna handla på wholesale hos plastikhaar. Det är trevligt!
Så anledningen till att jag måste lägga in två beställningar är för att jag kan få tag på en av de försvunna nyanserna i en annan plastikhaar-store som har lagt håret under utförsäljning innan det plockas ut ur sortimentet helt. Med andra ord så måste jag ha det! Kosta vad det kosta vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback