Körslaget

Hoho ack så trött, så trött!
Efter gymmet gick jag in på Lidl och köpte med mig en av mina favoriträtter - ravioli. Mina dåliga matvanor blir folkfest på onsdagar när chai jobbar sent och jag får äta middag ensam. Kalas!

Jag hade planerat att sätta mig ner och redigera bilder inför mitt skolarbete, men jag tar det... sen? Är ju ganska bra på att skjuta upp saker och ting som har med en dator att göra. Jag behöver en ny dator!

Btw.. Reklamen för körslaget som går på 4:an nu skulle jag ha varit med i, men jag kunde den inspelningsdagen! Det skrev jag ju om för ett tag sedan, men vem vet, kanske har jag någon ny läsare sen dess? 
Jag är ju en trailer hela jag. TV400, melodifestivalen och så körslaget. De två första blev i alla fall.
Nåväl... det går fler tåg och efter min förvandling så kommer alla vilja ge mig fler reklamjobb! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback