Händelserik dag

Jag fick tokryck på håret, så det fick åka ur för ett tag.
Jag ligger ju lite efter i utvecklingen så det var först här för några dagar sen som jag provade på att färga ögonbrynen för första gången. Vilket var det bästa jag har gjort, nu sköter ju ögnbrynen sig själv!

Jag tog en sväng in till stan och var modig nog att dra på mig en tunnare jacka, men med fleece under förstås... för säkerhets skull. FAIL! Det vart så sjuk varmt! Skulle prova lite skor hade jag tänkt, men orkade bara med ett par. Inte för att jag har råd att köpa några skor just nu, men det stillar i alla fall en liten hunger att få prova. :P

Sen tog jag pendeltåget ut mot huddanche och hem till Hannah. Mycket trevligt och mycket goda muffins hade hon bakat! Vi drack saft, inte vin haha.



Sen mötte jag upp min karl vid södra för att ta en promenad hem, men det blev en lite längre promenad runt på söder som avslutades med pizza på O´pizzicato, vi gick i en cirkel med andra ord då den ligger vid södra station. De har så galet goda pizzor!

 

Fick ett par handgjorda träpluggar av Peter för någon dag sedan så jag passade på att töja upp öronen till 30, vilket och andra sidan inte kan kallas för att töja då det verkligen bara var att sätta in dem.
Vi hade oljat in dem för mycket innan så trät reste sig, så det var bara att plocka ut. Fick bli öljetter istället.

Så nu är jag uppe i mitt mål på 30 mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback