Gymbyte!

Det var helt enkelt på tiden att byta gym. Äntligen tillbaka till SATS!
WorldClass har varit ett riktigt risigt gym, i alla fall det som jag har tränat på det senaste året.
Dessutom så är det närmare till gymmet nu. Woho!

Nu rullar träningen på och den får gärna fortsätta så här bra om jag får bestämma. Hann med att träna hela fem gånger förra veckan. Hoppas på lika effektiv träning även denna. Allt beror på om det dimper ner en hårbeställning. Vore jag rik så skulle jag ta paus från hårgörandet fram till sommaren så att jag bara behöver fokusera på träning efter jobbet.


Kommentarer
Postat av: Hannah

2010-03-02 @ 10:29:41
Postat av: Hannah

Sv: Ja! Det blir fett. Linda, Sanna och jag blir det som tränger ihop oss på Maries golv. Det nog väldigt mysigt. Och soligt och varmt. Vi ska dricka drinkar och surfa hela dagarna!



Grattis till gymkortet förresten. Och till att komma igång ordentligt. Själv har jag pga mesigt halsont inte kört på en hel vecka. trist. Men på torsdag tänkte jag att jag skulle vara fit for fight igen. Pang på bara!

2010-03-02 @ 10:32:20
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/
Postat av: sessa

Wohooo, då kan vi köra ngt pass ihop är ju satsare jag med, ja när jag orkar mig dit dvs. Men imorgon ska dököttet piskas av pt så lär bli en del häng där.

Kram

2010-03-02 @ 10:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback