Sömnlöshet

Igår var jag förbi Vällingby efter jobbet för att agera försökskanin. Dvs det jag gör bäst! ;)
Fanny färgade mina ögonbryn och ögonfransar samt vaxade benen på mig. RIKTIGT TJEJIGT!
Att få på smeten på ögonfransarna och vara tvungen att blunda typ i en kvart är som gjort för att jag bara måste öppna ögonen! Jag fick kämpa hårt med att jobba emot tankarna, för det lär ju svida sjukt mycket att få in det I ögonen!

Jag går som på nålar med konstant hjärtklappning. Kaffe och flera nätter med sömnlöshet gör inte saken bättre. Inte heller en partner som hatar mig.


Jag fick ett telefonsamtal idag om en förfrågan att ställa upp i ett tv-program. hoho! Men så kul ska vi inte ha det! Jag blev i alla fall lite smickrad, för någonstans måste det ju betyda att jag har gjort ett gott intryck.
Det gjorde min tillvaro lite ljusare i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Partner som hatar dig?

2010-06-24 @ 21:57:02
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback