Tvätta tvätta

Tvättdag idag samt mitt hemliga projekt, som mest är hemligt för att det inte är hemligt. öh.
Kika in här imorgon vettja så ska nog allt vara på plats.
När jag har tvättat klart allting så tänkte jag ta en timmes promenad och slutligen möta upp Chai och Stoffe för en öl. Inte för att det tar en timme att promenera till mariatorget, men jag behöver röra på benen lite.

Annars sitter jag mest och håller tummarna för att jag ska få följa med Chai på jobb. Han tänkte lämna Sverige en vecka, vilket resulterar i att jag skulle få fira min födelsedag genom att ungefär ligga och stirra i taket eller gå ut på krogen själv. Andra alternativet är dock mer lockande. Det är ju en oskriven LAG att alla ska resa bort över min födelsedag, så är det ju bara. Så jävla tråkigt! Vi får väl se, jag vågar dock inte hoppas på för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback