SusCon

Nu är vi i nörgä. Hittade lite nät här borta där tillställningen sker. Riktigt trevligt har vi det. Nu kräks jag inte ens längre när jag ser en suspension. Himla dåligt att göra med tanke på att det sker i varenda vrå just nu. Kan ju avslöja att mitt sällskap har hängt också. Det var mindre trevligt för min del. Jag lyckades tydligen inte hålla god min när karln svimmade. Jag som gråter till reklam på tv fick kämpa för att inte börja snyfta. Har tvingats att prata inför publik på engelska också. Då ville jag mest dö lite. Bara vegomat här så jag ser stenhårt fram emot måndagens efterfest då det vankas kött! Btw! Jag fyller år om drygt en timme! Heja mig! Jag förväntar mig en massa gratulationer nu. ;) Nu får det räcka med mobilbloggeri, det tär på tummen.

Kommentarer
Postat av: Sessa såklart!

MER KÖTT ÅT FOLKET!

2010-07-26 @ 00:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback