Studio 7 tattoo-fest

I fredags träffade jag Pierre en sväng som skulle pierca septum och en labret på CALM. Vi skulle hinna med att fika var det tänkt, men tiden rann iväg och Pierre skulle vidare.
Vid stängning följde jag med Chai som skulle fixa sina dreads. Det var färdigt kanske vid halv nio på kvällen. Vi svängde förbi hemma och bytte kläder samt satte på oss mer vettiga skor än tofflor. Nåja, mina kilklackar kanske inte är vettiga, men snygga!

Vi kom fram till "Bara vi" på Skånegatan. VARMT var det där inne, vilket jag iofs visste med mig att det skulle va!
Jag vet inte hur många gånger under kvällen jag fick höra "shit va lång du är!" och mitt svar tillbaka blev givetvis "shit va kort du är!"... inte lika populärt. 

Det mest fantastiska med denna krog är ju toaletterna...
Haha, kan fortfarande inte glömma kvällen jag var där med Sanna för ett par år sedan!



Chai med en arg chilenare... Yann!



Jetearja! Lägg även märke till att jag har fått så pass långt hår nu att jag har gått omkring med mittbena på senaste. konstigt nog så trivdes jag i det. Japp trivdes, i dagsläget är det borta.

En trevlig, men grymt svettig kväll på Bara vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback