Naglar

Vad glad jag blev när jag såg att så många kommenterat både nya och gamla inlägg! Det är ju sånt som ger mig motivation att ladda upp ännu mer skit!
... på tal om skit. Bra skit! Jag fick lust och ork att fixa naglarna. Råkar ju vara skapt med världens snyggaste händer och naglar. Nä just det, så fick man ju inte säga. Jag gör det ändå.
Det är mina egna naglar målade i fransk maniskyr. Varför jag envisas med de där jävla blommorna undrar jag med. De blir tokfula efter att ha tvättat händerna bara ett par gånger. Så jag får helt enkelt skita i att tvätta händerna efter toabesök! Vill man vara fin...



Men håll med om att det är helt okej att se skabbig ut så länge naglarna är välvårdade.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Snyyyggt!

Jag ska också köpa blommor till the nails. Sjukt fint:)

2010-07-18 @ 18:01:00
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback