Mellanlandar

Hemma och mellanlandar från SusCon i Oslo nu. En helt galet rolig resa trots att jag kanske var lite missplacerad då jag inte vill göra en suspension. Idag har vi panikinskaffat en ny bikiniunderdel åt mig. Köpte en ny överdel i leopardmönster i Norge. Bikinin går i röda och orangea nyanser och fläckarna i svart. Cool! Givetvis var underdelen slutsåld i Oslo, men jag tänkte att jag kunde köpa en svart enkel variant hemma i Sverige. Det var fan svårare än jag trott. Vi gick igenom tusen butiker och till slut hittade jag en som var två storlekar för stor. Den har dock snören på sidorna, så det går ju faktiskt att justera den mindre. Jag ville ju bara ha en svart med knytning på sidorna, vilket brukar finnas ÖVERALLT!

Varför det var panikshopping av bikini. Jo för att imorgon drar vi från Sverige igen på förhoppningsvis ballaste resan! Vi ska till Dubrovnik i Kroatien och få låna ett hus att bo i. Hur soft är inte det?! Mama Ana, vår rumskamrat i Norge har styrt upp med sina kontakter. Vi frågade henne för någon dag sedan om hon hade idéer på vart vi kunde resa någonstans och hon hade en vän som kunde låna oss ett hus i Dubrovnik. Det är ungefär allt vi vet med den här resan! Resan bokade vi strax innan midnatt, natten till idag. Väldigt spontant med andra ord. Vi ska bli upplockade av den här killens nästan två meter långa syrra på flygplatsen. Haha! Jättespännande ju! :D

BÄST AV ALLT! Jag ska äntligen få bada i blått hav! HURRA!

Ett inlägg här gör sig bäst med bilder, så jag kastar upp ett par stulna bilder från WingsOfDesire.
Bilder från i fredags.





Nu måste jag packa. Ska upp innan fem imorgon bitti!


Kommentarer
Postat av: CAT

Åh vad avundsjuk jag blir nu. Jag fastnade verkligen för Kroatien. Hoppas ni får en bra resa :)

2010-07-28 @ 22:39:09
URL: http://catrinjansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback