Klippa håret

Igår gick jag och Chai tillsammans till mariatorget för att sedan skiljas åt. Han gick till studion och jag svängde upp till Kristofer på Cut The Crap. Det var hög tid att klippa av mina risiga toppar, särskilt med tanke på att Kristofer drar på semester snart. Så det var nu eller aldrig. Så dramatiskt!


Jag kände mig snygg igen när jag gick därifrån. Det finns hopp för mig med! Mitt tunna hår kändes mycket tjockare och luggen som Kristofer fick fria händer till blev kanon! Jag kunde absolut inte bestämma mig för vad jag ville göra av min lugg, så jag beslöt mig för att vara en jobbig kund och låta honom välja.


Sen gick jag och köpte frukost med Chai och gick till studion för att äta. Miniköttbullar är ju helt klart en ny storfavorit! Med smak av soltorkade tomater dessutom! Sen blev jag kvar på Calm fram till stängning.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback