Fanny 20 år

Jag har inte en enda bild på mig själv då jag i vanlig ordning är den som håller i kameran.
Synd för igår var jag mikke snigg! ;) Orkade med att förlänga håret och kamma undan luggen (som är så där jävlig just nu så jag verkligen måste bestämma mig för att klippa den kort eller låta den växa ut.)
Min nya svarta klänning och iron fist-kilklackar. Tråkigt att jag aldrig får helbilder på mig själv. :P

 Födelsedagsbarnet.

 

 om nom nom

 yaaarrr!!

 
Min karl spillde på soffan och fläcken var slående lik en häst med vingar. ;D Haha

Alltså, det var massor av annat folk där också, men jag var liksom inte kapabel till att flytta mig från soffan allt för mycket så därför fastnade inga andra på bild.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha söta bilder!

Du. Tänkte på en sak men de får

Vi ta när vi ses igen!:p

2010-07-12 @ 16:54:33
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback