Bada!

Igår träffade jag Hannah som bor nära med ändå så långt bort - i Stuvsta.
Jag lyckades bli riktigt irriterad över SLs efterblivna system samt priser. HUR är det tänkt att turister ska veta vad för sms-koder som ska skickas iväg för en biljett när vi stockholmare har svårt för det? USCH! Så dyrt så jag blir arg!

Hannah och jag promenerade iväg till Långsjön, vilket kom att bli årets första utomhusbad för min del.



Vi låg på stranden och åt jordgubbar och jag smorde dumt nog inte in mig med solskyddsfaktor...
Observera att jag har fått ett "C" efter halsbandet. Haha. Vi kan ju låtsas att det står för Chai!



När vi stekt färdigt så köpte vi sallader och gick in på Hannahs bakgård för att chilla i skuggan ett tag.
Riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha, åh polkagrisar i mitt hjärta! lyckas alltid missa det där med att kräma in mig, och skäms väl ungefär lika mkt för det varje gång. men lär man sig? ICKE!

2010-07-15 @ 19:28:41
URL: http://frokenacidlips.blogspot.com
Postat av: Hannah

Snyggaste brännan i stan, lätt!

2010-07-16 @ 09:13:45
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/
Postat av: memme

Hahahahah Pbrännan

2010-07-16 @ 18:28:53
Postat av: Tinka

vill också lyckas med sånt!! ;D

2010-07-18 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback