Ensam hemma

Från och med idag är jag ensam hemma i en vecka. Helt galet!
Efter jobbet handlade jag mat som skulle göra Anna Skipper lycklig. Jag har satt mig själv på avgiftning... har ju inte ätit annat än onyttigt i tre veckor. Tänkte passa på nu när Chai är borta. Det tenderar ju att bli mer onyttigt när man har sällskap om kvällen.

Jag är så galet nervös inför mitt tandläkarbesök imorgon. Jag har en inflammation under en lagning, mellan två tänder, längst bak i munnen. Det låter inte som ett roligt ingrepp. Fastklämd i en stol med läskiga verktyg i munnen ger väl inte bara mig panikångest? Jag får belöna mig själv när jag har klarat av det, helt enkelt. Klapp klapp på huvudet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback