Dag 1

Jag har förstått att det försiggår en massa fördomar om mig/kring mig. Men det gäller väl alla i någon grad.
Men nu är det ju som så att människor tar för givet att jag alltid har en tändare eller snus på mig, häller upp ett glas vin utan att fråga först om jag vill ha, är ute och festar hårt innan jag går till jobbet, sjukanmäler mig från jobbet för att gå ut och krogröja.
Icketroende som jag är så tänker jag ändå lägga till med ett HERRE GUD! Gå och lägg er!
Ärligt talat så gör det mig lite ledsen ibland då jag inte alls förtjänar det. Det skulle nästan inte förvåna mig om allt detta skvaller och lögner gör att min jobbkarriär tar stryk, och det hatar jag.

Det finns en anledning att jag har suttit pigg och glad utan en uns till bakfylla sen tio imorse. Jag kan ju vara en av de "tråkigaste" 22åringarna som finns i andra ungdomars ögon för att jag hellre sitter hemma under en parmiddag under nyårsafton när det står skrivet i stjärnorna att det ska supas. Men jag trivs.

Gå på någon som förtjänar det istället.

Kommentarer
Postat av: Robbin

Du ÄR den coolaste 22 åring jag vet iallafall, och det är ju sällskapet som gör kvällen och vad mer behöver man än sin kärlek och några goda vänner?

Nej vet du vad!? Jag tycker dom andra klåparna kan köra upp en gaffeltruck nånstans, för du är mer än vad dom någonsin kommer bli :)

2010-01-01 @ 13:49:03
URL: http://stainboyscommitments.blogspot.com/
Postat av: Elias

Folk vågar inte vara sig själva, helt enkelt. Dom måste vara något annat.

2010-01-06 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback