Provfilmning

Jag såg missade samtal från ett okänt nummer på min mobil i morse. Sen kom ett sms. Riiing. Jag ringde men kom inte fram, sen ringde min telefon igen strax därefter. Nu är jag bokad för casting i eftermiddag. Jag försöker intala mig själv att det är mig de vill ha eftersom de var så engagerade i att nå mig. ;)
Så senare idag ska jag provfilma för en talroll i en reklamfilm. Haha, tokpepp!


Idag har vi egen studietid för att kunna sammanställa miljöarbetet. Så jag sitter hemma och skriver så att fingrarna blöder. Det känns just nu som att det kan bli färdigt idag! Men jag vågar väl inte hoppas allt för hårt. Har ju fortfarande problemet med bilder som jag skrev för ett tag sedan. Allt blir suddigt så fort jag lägger in dem i word. Förmodligen får de vara oskarpa. Nu ska jag skriva vidare och sen panikfixa mitt hår lite flashigt, eller nåt.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja den finns på gamla brogatan men den bästa är på fridhemsplan med massa speglar. Nej tyvärr är de Inte gratis :(



Okej då testar jag att bleka igen. Hela håret denna gång. Men den är faktiskt gulare än på bilderna!!

2010-01-12 @ 14:09:42
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback