Körslaget

Och så funkade inte bloggen ordentligt sist, så det blev ju inte mycket till uppdatering ändå.

Jag blev uppringd och erbjuden en roll i trailern till kommande körslaget som jag Verkligen ville ha. Jag älskar körslaget! Paw riktigth! Det skulle spelas in eftermiddag/kvällstid, men sen var det någon strulig kändis som var tvungen att ändra i sista sekund så att det skulle spelas in dagtid istället. Så alltså blev det inget för min del då jag har ett jobb att sköta! Riktigt irriterande!! Men producenten var så fäst vid min look att han skulle behålla mitt nummer för andra uppdrag.
Så nu får jag satsa på att komma med i en av körerna istället i programmet, dvs om det är rätt statsdel med och tävlar.

Hur som helst, jävligt bittert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback