Påkörd av bussen

Nu har jag fått tillbaka internet till datorn igen... som fungerar sådär.
Det är väl på tiden att jag visar att jag lever i alla fall.

Jag började dagen med att bli påkörd av fyrans buss när jag skulle till jobbet. Jag fick bussen sidospegel i huvudet! MEN tack och lov så hade jag dreads inflätade i håret och uppsatt i en stor boll och intryckt i en mössa som jag fått av mamma. Denna boll av hår agerade lyckligtvis stötdämpare mot smällen.
Alltså lever jag än idag! Nu har ni ännu en anledning att beställa dreads av mig. Det kanske är din räddning med?

Nu kommer lite uppdateringar!

Kommentarer
Postat av: Sessa

Men wtf!

Jag som inte har dreads kanske som du säger borde skaffa det :O

Vill ju inte bli ihjälkörd!Sa bussföraren något??

Ps, fasen vad härligt med ett blogginlägg av dig! ;D

2010-02-18 @ 12:54:54
URL: http://neverfall-s.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback