Lucas Zpira

Lucas Zpira var på besök på CALM här för en vecka sedan.
Företagsmiddagen blev av på måndag, i vanlig ordning och på bröderna olssons.
Jag älskar att zooma in så där obehagligt mycket när jag har tagit en bild. Det är då man upptäcker roliga detaljer, som exempelvis killens min i bakgrunden. Men jag ska inte hänga ut någon. ;)



Sen blev det lite god öl på Biskoppen under onsdagen och givetvis efterrätt! Lucas visade sig vara ett lika stort fan av efterrätter som jag!



För er som har läst min blogg sen i höstas någonstans kanske läste om octoberfest på biskoppen. De höll vad de lovade och gav oss tishorna och Enorma ölglas som blev över från spektaklet! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback