Efter stängning på CALM

Efter stängning på CALM Bodymodification



Som jag har skrivit tidigare så har jag haft enorma problem med vänstra örsnibben för att jag gick till en hemmapulare och tog hål i öronen med smutsiga verktyg för en massa år sedan. Därav ärrvävnaden som ni ser till vänster. Nu gick Chai på den ordentligt, så det verkar faktiskt som att jag är av med i princip allt nu!
Sen passade jag på att modda mig lite mer när vi ändå var igång, men det får ni höra mer om en annan gång.


Kommentarer
Postat av: sessa

Aj, gjorde det lika ont som det ser ut?

Måste säga att bilden på Christoffer blev jävligt ball!

Chai ser lika cool ut som vanligt men gillade hela varningstejp och tullhandskar grejen :D

2010-02-21 @ 20:46:43
URL: http://neverfall-s.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback