Ut och köpa bakverk

Jag har nog jättedåligt läkkött. Ett gammalt piercinghål som borde ha läkt igen nu verkar inte alls ha gjort det. Det var nog dagens upptäkt.

Idag orkar jag inte göra någonting särskilt extraordinärt, fast jag vill heller inte vara hemma. Så jag tänkte besöka ett bageri i staden som inriktar sig på cupcakes. Har aldrig varit där, så det är helt klart på tiden att jag åker dit och äter bakverk. Började dagen med ett gympass, men det var lite kortare och halvhjärtat utfört då jag mår lite wierd. Jag undrar helt allvarligt om det beror på kaffeabstinens. Kan jag ha fallit så långt ner i kaffeträsket?

Well, jag återkommer med mitt betyg om bageriet och dess cupcakes.
Så länge det är mycket socker så är jag tillfredställd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback