Mosig

Jag vaknade upp riktigt mosig idag. Det förklarar ju varför jag somnade som en stock igår kväll. Jag som var så sugen på att se film igår! Hoppas att det inte blir värre för då är det feber jag får tampas med i helgen.Det hänger förmodligen ihop med smärtorna i bröstkorgen som jag hade förra veckan. Doktorn ringde precis och instämde. Blir till att ta en lugn kväll där hemma med sömn så jag orkar med glöggfesten imorgon! Samt Sorbon! Ni får läsa en himla massa inlägg utan bilder, stackars er! Men och andra sidan uppdaterar jag ju nästan varje dag när jag inte känner ett bildtvång. Blir ju bilder efter helgens kalas i alla fall. Föresten så hade jag världens sjukaste dröm inatt! Jag var i en blandning mellan min värld som 19åring och livet jag lever idag. Detta kombinerat med vrålfylla och droger på en hemmafest i Huddinge. Jag var festens värsting! Så himla likt mig, eller vad säger ni? Slutade kort och gott med att jag vaknade upp klädlös, inte mindes ett piss, Facebook var uppdaterad med iiinte så bra bilder och Chai var så himla besviken. Vilken soppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback