Min vän?

Om du känner igen dig i denna text så kan du ju hojta till.

Igår kom det tydligen in en tjej till CALM och berättade för Chai att hon känner JP. Dvs mig. Hon känner mig så pass "väl" att hon inte hade den blekaste om att jag är tillsammans och bor ihop med Chai. Jag skulle i alla fall ha rekomenderat henne att gå till CALM för att köpa smycken. Hon berättade även att hon skulle ut och ta en fika med JP nu i veckan.

Kan du nu vara så vänlig och skriva en rad till mig. Eller varför inte skicka en sms. (för mitt nummer har du ju om du är min vän) För jag har totalt "glömt" bort att jag ska ut och fika nu i veckan. För jag fikar ju så himla ofta. Det är ju verkligen min grej. Så åter igen: Det skulle vara bra om du hör av dig så du inte sitter och väntar på mig på något fik någonstans.

Det är ju lite smickrande att det skulle vara häftigt att känna mig. Fast mest lamt.
Jag vet inte, kanske hängde vi på lava samtidigt när vi var små, men att befinna sig i samma rum betyder inte att man känner varandra. Att läsa min blogg betyder inte heller att vi känner varandra.

Men varför inte ta en fika och orda du och jag? Involverar det bakverk så är jag på!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Men haha, vilket pucko!!! haha

2010-12-29 @ 14:27:28
URL: http://fannys.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback