Läkarbesök

Ett läkarbesök senare och jag känner mig lite mer dum än vanligt. Det är just det här jag vill undvika och därför drar mig för att träffa någon som ska ha med min kropp att göra. Känns som att jag aldrig blir tagen på allvar när jag kommer dit. Det är ju inte direkt så att jag är stammis på vårdcentralen eller någon annanstans. Jag hade lite utmärkande prover, EKG och sånt, men det är tydligen så jag är. Vi gissar alltså på ett virus som har satt sig ner och bestämt sig för att jag bara ska ha ont helt enkelt. Jag bryr mig egentligen inte. Men det innebär att jag ska ha ett sånt där sunt förnuft och kanske inte gå till gymmet på ett tag... ... trodde ni, ja. Jag insåg idag att jag helt klart Hatar att prata om mig själv inför andra människor som jag inte känner. Den ytliga biten kan jag dela med mig av, thats it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback