Jullängtan

Jag längtar till julafton! Julafton har verkligen blivit lika spännande som det var när man var liten! Nu längtar jag efter att få köpe en lägenhetsanpassad julgran (minigran) bara för att det luktar så gott och fäller så irriterande många barr över golvet. Barr som aldrig verkar vilja försvinna hur mycket man än städar. Det är härligt det! Jag kanske ska lyxa till det och skippa träning för att istället gå hem och slå in julklappar eller nåt sånt pyssligt som jag faktiskt tycker är riktigt kul. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jo, jag förstår ju vad du menar. Jag har inte läst hur blaskorna har skrivit, men så som de lägger upp det på Nyheterna och Rapport känns ändå ganska rättvisande. För det hade ju verkligen kunnat gå åt helvete, enligt undersökningarna hade bomben kunnat göra enormt mycket mer skada om den fungerat som den ska. Men det är klart, att skrämma upp folk i onödan är ju förstås just onödigt. Men det är ju en väldigt allvarlig händelse.

2010-12-14 @ 19:04:24
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback