Fjärr

Jag skulle ju hänga med Fanny idag som bestämde sig för att bli sjuk. Nu får jag hänga för mig själv istället, vilket jag är typ sämst på. Jag orkar inte vara med mig själv idag, men jag gjorde ett försök och plockade fram min fjärrkontroll till kameran som jag köpte för pinsamt längesedan och bara aldrig fått för mig att prova. Tror ni inte att det lilla skyddslocket sitter som berget efter att tidigare bara trillat av Hela tiden! Slutade med att jag stod med en kniv och kuttade min stackars kamera.

Till slut lossnade den i alla fall och nu har jag provat fjärren. Den funkade som den skulle... nu då?
Nä, nu ska jag släppa mysbyxestadiet och hitta på något.

Kommentarer
Postat av: Fanny

sorry j to the p!

Jag är bajssjuk. Önskar jag fick gå på rean med dig istället!

2010-12-29 @ 14:28:01
URL: http://fannys.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback