SusCon i Oslo (Del 3)

Jag var lite smått retarded när jag skrev föregående inlägg. Blandade ihop alla dagar, men nu ska det nog vara rätt. Vilket då innebär att det bara är grillfesten kvar...

Kött kött kött!





 

Kristiane i korvhatt och Uppsala-cillans tvilling till höger! Det är helt sjukt va lika de är! Måste visa vad det är jag talar om. Men som Chai skrev så har ju ingen sett dem i samma rum, så det kanske i själva verket är Cillan som springer fram och tillbaka.











Den lilla tjejen blev ägd av Allen Falkner, vilket kan ha varit kvällens absolut bästa!
"I might be a dirty old man, but not that dirty!"

IN YOUR FACE!

Det är tydligen brandingtradition under grillfesten varje år. I år var det en suspensionkrok som motiv. Blä...
Fast vad annat kan man förvänta sig av sånt folk när det står glödande grillar runt omkring. Det stod ju skrivet i stjärnorna...

Sent på natten/tidigt på morgonen gick vi hem för att sova någon timme och därefter hoppa på en buss hem till stockholm igen. Därefter fortsatte resan mot kroatien som jag tänkte berätta lite om i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback