Lördag Ink Bash

Precis så här trötta var vi! Men efter bäst smörgåsarna på söder hos Rinos så mådde i alla fall jag mycket bättre.



Fanny och jag åkte in till city för shopping. Jag köpte mineralsmink och fick mineralögonskuggor på köpet! NICE! Nu återstår det bara att se om mineralsmink är så bra som alla säger.
Vi lyckades även kirra gratis manikyr inne på åhlens och jag fick en drös komplimanger för mina naglar. Hoho. Jag kom givetvis därifrån med det guldfärgade lacket, samt ett magiskt lack som färgen att torka på två sek!



Inne på pressbyrån fick jag syn på en tjej med världens finaste kofta! Jag tog mod till mig och frågade vart hon köpt den. Tio minuter senare hade jag en likadan tröja i min ägo! :D Det är sån shopping jag gillar som bäst!



Jag och Fanny kilade ner på mässan en sväng. Vilket var typ helt värdelöst anser jag. Fotografen Börje Ensgård fångade mig på bild.



Sen kilade vi hem till mig för att göra oss iordning inför kvällens kalas. Tillochmed lösögonfransar åkte på. Det är något jag ska unna mig oftare! Btw så fick jag nya örhängen av Chai. Tokfina! De rullar som en Donut när man tappar dem!



Duckfaces och sushi.



Sen tillbaka för mer handskedryck.





Sen blev det dags att rulla över till Folkbaren för 2årsfest.





Haha kolla kindbenet!



Kvällens absolut bästa bild! Why? För att vi ser ut så här! Ingen av oss var medveten om kameran.





Mössan lever!



SJUKT rolig kväll! Tyvärr har ingen tänkt på att dokumentera hur kvällen fortsatte sen när vi gick över till Calm och festade vidare för att Folkbaren var tvungen att stängas. Jag har blåmärken från pirråkningen? Tror dessutom att Fanny bet mig på axeln. Har ett märke efter tänder i alla fall!

Något jag inte tyckte om under kvällen var två tjejer som skakade på huvudet åt mig oavsett vad jag än gjorde. Kände att jag var tvungen att ifrågasätta det hela när det var så sjukt uppenbart och fick världens löjligaste svar tillbaka. Var ärlig när jag frågar för fan! Sen kan man ju undra vad fan de skulle göra i vårat inbitna sällskap. Nåväl, jag hade kul ändå.


Kommentarer
Postat av: CAT

Nu är jag nyfiken, var och varför fick du gratis ögonskuggor? Och varför gratis manikyr? Vilken lyx!

2010-08-30 @ 17:00:42
URL: http://catrinjansson.blogspot.com
Postat av: Fanny

Haha, min ryggrad är helt skadad efter pirråkningen! Bita dig i axeln? Det har jag inget minne av! Men det skulle inte förvåna mig om det hänt! hah.



2010-08-30 @ 17:02:53
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback