Fräknar

Varför kan jag inte få behålla mina fräknar jämt?



 Satt och surfade underkläder nyss vilket bara gjorde mig arg och frustrerad. Varför säljs det BARA string och monsterpushup?! Jag vill ha ett set bekväma grejer, men då är det typ amningsbehå och mammatrosor som gäller. JAG ÄR JU INTE GRAVID! Jag får lov att ge ut en bok med titeln "tänk efter före eller håll käft" med innehåll om vad du inte bör säga till en dam. SJUKT osmidigt att påstå att jag ser gravid ut. Det har jag fått höra ungefär hela sommaren. Trodde sånt här bara inträffade i svenska tragiska komedier.
Det är extra "roligt" just av den anledningen att jag (borde säga Äntligen, men jag har ändrat mig) har gått upp i vikt efter att ha sett ut som en sticka i halva mitt liv.

Here we go again...

Kommentarer
Postat av: Louise

Cubus har bra och fin bh, H&M har hipster-/hotpants-trosor (bomull) - helt okays kvalité och mycket bra pris. :)

2010-08-14 @ 17:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback