Nya favoriterna

Jag har insett att det är riktigt smidigt med kamera på mobilen. Då slipper man ju allt meck med minneskort och sladdar från kamera. Däremot blir ju bilderna där efter. ;)

Kilade iväg till posten igår och hämtade ut mina skor.
Rosa är ju faktiskt fint ibland! Jag älskar dem! Men då jag har så olika storlekar på fötterna så skulle jag behöva en mindre så jag slipper att det ska glappa och ha sig. Sen så är ju inte jag den som gråter om jag får kliva ner en storlek i skor. Så nu måste jag skicka tillbaka paketet snabbt som attan så att storleken mindre inte försvinner från lagret!


Kommentarer
Postat av: sessa

Sjukt heta!

Färgen är ju klockren!!

2010-04-02 @ 10:08:19
Postat av: Fanny

Snygga!

2010-04-02 @ 10:38:06
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback