Ben

Idag lämnade jag tillbaka jeansen som jag köpte igår då det var ett hål mitt på benet. Jag som efter alla dessa år av letande verkade ha hittat jeans med stort DET. Nästan perfekta! Helsvarta jeans. Det har varit helt omöjligt att hitta något som ens är i närheten av vad jag vill ha. Jag hatar jeansmodet som ska klättra upp mot midjan! Usch!
Men de skulle få in nya typ på torsdag så jag ska tillbaka i slutet av veckan och se om de har kommit in.

Sen köpte jag med mig klänningen från second handbutiken som jag provade igår. Den är ju inte direkt ful, men lite småjusteringar behövs nog göras. Sy in den över höfterna och så då den förmodligen är måttsydd till någon med lite kurvor. 

Kanske borde lägga av att enbart använda baggy jeans och istället plocka fram lite kjolar, klänningar och tighta byxor för jag har ju onekligen tjejiga ben!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Gött mos! Bra köpt! Mabrook som araberna (och jag själv, uppnebarligen) skulle säga!

2010-04-22 @ 14:55:25
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback