Och så händer det

I måndags var jag riktigt tjejig och var på en sån där tillställning i stil med tupperware-party ;)
Men med hudvårdsprodukter! Jag måste erkänna att det var oerhört trevligt faktiskt. haha. 

                     
                      

Sen gick jag hem med babylen hud. Jag köpte ingenting, men det vore faktiskt trevligt att hitta någon mirakelcreme för min torra hud någon gång. Jag verkar inte riktigt tåla de provkitten som jag fick med hem, så om någon annan har förslag - just let it out!


Tisdag
Chai blir gaddad hos Yann på Ted's Tattoo i Brommaplan  > Tipsa tipsa! <

                     

Själv låg jag och åt upp lärlingens snacks och drack läsk som automaten hade gett mig billigt billigt. Den spottade ut två trots att jag betalade för en - hur ofta inträffar sådant!?


Idag är det onsdag och jag sitter och pillar, trixar och donar med min partyhatt inför lördag. Det vankas kräftskiva och hattillverkning och jag har gjort det hela till en tävling som nu verkar stå mest mellan mig och Paul. Jag kan tyvärr inte avslöja något med varken text eller bilder än då informationen kan hamna i fel händer. ;) Men den blir grym!



Jag fick ett mail med artikeln i nya numret av TätowierMagazin från Chai. Artikeln om Ink Bash och alla skandaler. Än en gång så vet jag inte vad det står då det är på tyska, men jag var där och det fastnade på bild. Klanen "vi på bänken framför studion"
Jag heter ju JP, det står ju i varenda tidning numera! Då måste det vara sanning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback