Tänka på något annat

Det är sjukt irriterande att bita sig själv i kinden (ja, på insidan av munnen så klart) Ja har bitit mig själv sammanlagt tre gånger på samma ställe bara idag. Nu blöder det som en stucken gris i munnen. Eller får man inte störa sig på sånt när man bor i sverige och har det bra?
Då kan jag ju berätta att jag blev en smula misshandlad av en man med rullator i söndags. Det händer ju faktiskt inte varje dag, så då är det väl okej att bli lite irriterad? Gubben fick hur som helst för sig att han skulle sparka på mig. Jag blev arg och Chai blev skogstokig.

Jag sitter mest och fördriver tiden för att jag har provat nagellack inför lördag och inte vill lyckas kladda ner klänningen med färg som jag hade tänkt sy vidare lite på. Jag vet, det är ett jävla tjat om klänningen från min sida. Men och andra sidan så är detta min internetsida med mina tankar och den jävla klänningen är väl vad som upptar mestadels av mina tankar just nu. Just nu när jag helst inte vill tänka på jobbet..
Men det kommer väl ljusare tider även där, trots att vi har nått botten.

Jag vill ut och lyssna på musik och dricka öl! Ska inte något bra garageband spela snart? Eller något riktigt band eller artist? Jag vill Se Tom Jones! Helt seriöst och på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Saknar dig! Slå tillbaka mot pensionärerna. Snart får vi ses på riktigt tycker jag. Må bra!

Puss

2009-09-09 @ 14:42:54
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/
Postat av: sessa

vad faan är det för gubbjävel? Hoppas Chai klippte rullatorn av den jäkeln!!

Ps, hittar du Tom Jones så är jag helt på jag GILLAR nämligen Tom Jones ;)

2009-09-10 @ 14:13:08
Postat av: fanny

Jag vet ! sjukt tråkigt, vill hellre äta kräftor såklart (fast jag hatar kräftor). Det är ngt släkttjafs som jag inte kan undvika, :'(



ni skulle hänkat ikväll! kusinen spelar på mosebacke. fem band till också i think.



jag har fortfarande inte fått reda på vad klänningen ska till?;S



förstår det med jobbet, du får berätta när vi ses i såfall!

2009-09-10 @ 18:06:16
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback