ooooh aaaaah

Jag kom iväg lite för tidigt kanske. Skulle möta upp Chai och Jowan för att gå och ta en öl efter att de slutat jobba. Men de var inte riktigt färdiga här, utan just nu pågår ett scarfication-jobb efter stängning. David låter som Peter Griffin i family guy när chai skär i honom. Ni vet de där utdragna scenerna när Peter slår knäet! Jag kämpar stenhårt just nu med att inte börja asgarva. Har redan suttit och garvat högt där hemma när jag gick igenom Fannys alla bilder från helgen. Aww!
Men gah, hahaha! Det här är ungefär som när en dvärg klev in i studion och in efter henne kom 2m+-långa Ville. Skillnaden i längd chockerade mig så hårt att jag inte kunde sluta skratta.

Fanny och Sessa ni är verkligen guld.
Tack för pepp!

Kommentarer
Postat av: Fanny

du e guld!

2009-09-03 @ 21:15:24
URL: http://tayler.blogg.se/
Postat av: Sessa

Instämmer med ovanstående ;)

2009-09-04 @ 15:32:43
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; hehe tack ;)



ah jag kör alltid med silvershampoo. alla blonda hår är lite gula, men den #60 från rapunzel är minst gul och har bäst kvalité^^

2009-09-04 @ 22:27:00
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; yes silvershampoo biter ;) men se upp så det inte blir grått/lila istället :O



åh tack :D har ju bara hållt på med bloggandet sen juni typ så det är kul att så många läser den ändå!

2009-09-05 @ 22:12:03
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback