Makeupmodell

Klockan är bara 12.20 och jag har redan varit med om en massa! Det är så jag vill ha mina söndagar. Jag vill helst hålla igång och inte sova bort mina lediga dagar, även om det kan vara trevligt att mysa ner i sängen med Chai framför film och äta onyttigt.

Idag var jag uppe redan strax innan sju efter cirkus tre timmar sömn. Tack vare att jag sover som en gris och ett snitt på nio timmar (om inte mer) för det mesta, så fungerar min kropp och hjärna även om jag slarvar ordentligt med sömnen för en natt.
Hur som helst! Idiot-SL försökte lura i mig att det skulle vara långt att gå från busshållplatsen där jag skulle kliva av idag. Visst för att jag är kass på att avgöra hur långt avstånd det är mellan punkt A och B, men det här var ju sanslöst. Den stannade inte ens på gatan som SL angett. Nu ska jag väl inte gnälla då bussen stannade i princip utanför dörren till stället jag skulle.

Jag satt alltså modell under en makeupkurs.


Moa gjorde mig snygg

Naturlig sminkning var temat.



Vi får väl se om bilderna under fotograferingen kommer att dyka upp. Det verkade gå bra, trots att det var ett bra tag sedan som jag stod framför kameran.
Blomman är förövrigt hemmapulad av Moa och Hannah då den egentligen är ihopplock från ljusdekorationer och inte alls är avsett för hårbruk. :) Snyggt blev de!

Fantastiska tjejer, helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback