Idiot på MYRORNA

Jag känner mig otroligt kränkt efter mitt besök på Myrorna på Götgatan.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så kom jag hem med två plagg med larmen kvar och jag har verkligen inte vägarna förbi ropsten hur som helst, så jag gick till götgatan med kvittot i handen för att bevisa att jag betalat för kläderna.

Det pep om mig när jag klev in och jag ansåg att det var likabra att "vink vink hej jag är här, jag kom in NU med påsen i handen" Jag sa att det var larm kvar på kläderna och att det var därför det pep. Mannen som just höll på att ta hand om sin kö med människor som skulle  betala tyckte att jag kanske borde ha sett till att larma av kläderna innan jag klev ut i affären som jag nyss varit i. Som om jag hade snattat dem och bar omkring på dem? "Jag har ju köpt dem på myrorna!" sa jag. Inte för att det var till någon hjälp.
När det äntligen var min tur så visade jag kvittot och förklarade hur det låg till. Men nä, mannen skulle bara vara otrevlig och antyda att jag snattat kläderna.

Att larm har suttit kvar på kläderna när man har kommit hem har hänt minst 50 % av oss som shoppar kläder. Och för er som inte vet (och särskilt till dig GUBBE inne på myrorna) så är många larm på kläder mest till för skrämsel. Det tjöt alltså inte om mig när jag klev ut från Myrorna. Men det hävdade mannen att det visst måste ha gjort och att jag borde ha kollat bättre om jag nu hade köpt kläderna i ropsten.

Ska jag som kund behöva förklara mig när jag kommer tillbaka med plagg med larmen kvar?
Jag blir så jäkla ledsen.


Sen så var jag in en sväng på Apoteket för att fråga om råd angående min ögoninflamation. Jag spärrade upp ögonen och sa Ögoninflamation. Tjejen kunde inte hålla sig för garv. haha. Det säger en hel del om hur jag ser ut just nu!


Kommentarer
Postat av: sessa

Jag kan gå med nästa gång ;)

Han skall förintas och inse sin litenhet!

Hur gick det i slutänden tog han bort dem och de?

Jävla slafsgubbe!

Haha du är ju rätt lik mig när det kommer till apoteksäventyr jag sysslar också med övertydlighet jag tror det motiverar dem mer, jag menar dem rör sig i snitt farten 5km/h så de kanske ökar om dem blir motiverade alt skräckslagna att få åkomman själva :D

2009-09-29 @ 14:18:18
Postat av: Fanny

Jises, vilken idiot! Det finns såna jävla otrevliga människor som jobbar i butik. Varför kan inte jag, söta lilla fanny, få hans jobb istället? usch!

2009-09-29 @ 14:36:21
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback